De speelpek wordt vernieuwd met passende speeltoestellen die naar voren zijn gekomen uit de participatie met de buurt. De toestellen die nog goed zijn blijven behouden. Er komt spel voor alle leeftijden.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
De speelplek aan de Begoniastraat/Primulapad wordt vernieuwd!
Feedback van de gemeente
Reacties
Margriet Happel
- 1 jaar geleden
Alvast bedankt voor zover het er nu staat. Enkele buurtbewoners hebben meegedacht over vervolg. We missen nu het oude speeltoestel, vooraf al aangekondigd. Namelijk uitdagend en groter, wie weet zo'n klimpiramide van touw/kabels? Nu passen er te weinig kinderen op van jonge leeftijd. Een net of hekverhoging achter de basket die bij het electriciteitshuisje staat. De bal gaat er geregeld overheen. Vanwege het nachtelijke basketballen met geluidsoverlast door vooral het schreeuwen; kan de lantaarnpaal minder fel schijnen, in een andere kleur (groen bijv) of er een timer op zetten zodat het na elf uur wordt gedimd?
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
Test
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
Er is begomnen met het basketbalvel, spannend! Nogmaals het verzoek het huidige klautertoestel te laten staan. Het is goed, wordt intensief gebruikt door jong en oud. Het geplande houten toestelletje ziet er schattig uit, maar biedt veel minder speelmogellijklheden. Daarnaast is het hout ook niet 'hufterproof'. Ik hoor graag uw reactie, Vriendelijke groet, Janneke van Uden
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
Er is begomnen met het basketbalvel, spannend! Nogmaals het verzoek het huidige klautertoestel te laten staan. Het is goed, wordt intensief gebruikt door jong en oud. Het geplande houten toestelletje ziet er schattig uit, maar biedt veel minder speelmogellijklheden. Daarnaast is het hout ook niet 'hufterproof'. Ik hoor graag uw reactie, Vriendelijke groet, Janneke van Uden
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
Er is begomnen met het basketbalvel, spannend! Nogmaals het verzoek het huidige klautertoestel te laten staan. Het is goed, wordt intensief gebruikt door jong en oud. Het geplande houten toestelletje ziet er schattig uit, maar biedt veel minder speelmogellijklheden. Daarnaast is het hout ook niet 'hufterproof'. Ik hoor graag uw reactie, Vriendelijke groet, Janneke van Uden 0613499277
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
Er is begomnen met het basketbalvel, spannend! Nogmaals het verzoek het huidige klautertoestel te laten staan. Het is goed, wordt intensief gebruikt door jong en oud. Het geplande houten toestelletje ziet er schattig uit, maar biedt veel minder speelmogellijklheden. Daarnaast is het hout ook niet 'hufterproof'. Ik hoor graag uw reactie, Vriendelijke groet, Janneke van Uden 0613499277
FTG Tank
- 2 jaar geleden
Kunnen jullie een planning geven van dit project? Het zou fijn zijn te weten wanneer dit plan wordt gerealiseerd.
Margriet Happel
- 2 jaar geleden
Fijn dat het plan er ligt. Wat Janneke aangeeft, er is heel weinig schaduw. Bomen zouden het fijnst zijn. Voor meer schaduw, kan die speelwand zo geplaatst worden dat het schaduw geeft midden op de dag? Is er gedacht aan prullenbakken?
Tanja Passier
- 2 jaar geleden
Ik vind het een leuk plan en fijn dat iets gedaan wordt met deze speelplek.
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
En... gaat de pingpongtafel verdwijnen? Dat is echt jammer!!
Margriet Happel
- 2 jaar geleden
- in reactie op Janneke van Uden
We dachten hem er nog op te zien staan als klein grijs ding.... Hopelijk blijft hij, juist voor de iets oudere jeugd ook iets te doen.
AntwoordSpeelplan B.V. speelaannemer
- 2 jaar geleden
- in reactie op Janneke van Uden
Linda Laman
- 2 jaar geleden
- in reactie op Janneke van Uden
Janneke van Uden
- 2 jaar geleden
Het houten glijbaantoestel ziet er erg mooi uit, echter biedt het huidige speeltoestel meer mogelijkheden voor kinderen in de leeftijd van 5 tot 12 jaar. Er wordt momenteel intensief gebruik gemaakt van dat speeltoestel. Wellicht zonde om dat te vervangen? Ik zou graag veel meer groen toe willen voegen bij de speeltoestellen. In de zomer is het niet fijn om er te spelen omdat het dan veel te heet is. De 4 nieuwe bomen zijn een goede start.
Astrid Ribbers
- 2 jaar geleden
Komt er eerst gelegenheid voor direct aanwonenden om hier inspraak in te hebben? Eerder contact lijkt namelijk totaal niet meegenomen te zijn in dit plan.
Speelplan B.V. speelaannemer
- 2 jaar geleden
- in reactie op Astrid Ribbers
We hebben vanuit de participatie op locatie met de buurt de vertaling gemaakt naar deze invulling. Iedereen kan via Mijnwijkplan laten weten wat die van het ontwerp vindt. Vanuit daar maken we de opmaak welke punten volgens budget en beleid verwerkt kunnen worden in het ontwerp.
AntwoordTanja Passier
- 2 jaar geleden
Erg leuk idee.
FTG Tank
- 2 jaar geleden
Basketbalveld ben ik blij mee. Graag wel standaardafmetingen van veld en basket; basket in hoogte verstelbaar. De ondergrond van het veld graag van kunststof en geen tegels.