MijnWijkplan verhuist binnenkort naar het nieuwe platform Onze Stad. Vanaf 1 juli kunt u daar reageren op plannen van de gemeente in uw wijk of buurt. U kunt er nu al uw idee plaatsen.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
Veilige oversteekplaats vanuit diamantbuurt naar winkelcentrum Hatert
De oversteekplaats over de Hatertseweg vanuit de diamantbuurt naar winkelcentrum Hatert is onveilig en onprettig en slecht zichtbaar auto's vanaf de weg. Het voorstel is om op deze plek zebrapaden aan te leggen, zodat autorijders zich bewust zijn van dat ze een oversteekplaats naderen, terwijl ze na het verkeerslicht juist hard optrekken. Dit is nodig want veel automobilisten verwacht niet dat er vlak na het verkeerslicht nog een oversteekplaats is. Het is ook nodig omdat bij deze oversteekplaats er ook een blindegeleide strook loopt.
Op de foto's is zowel de blindenstrook te zien als dat het een onveilige en onprettige oversteek is
Feedback van de gemeente
Gemeente Nijmegen
1 jaar geleden
Beste Jurgen,
Uw voorstel zal intern worden doorgezet naar de juiste afdeling. Per mail ontvangt u vervolgens een reactie.