MijnWijkplan verhuist binnenkort naar het nieuwe platform Onze Stad. Vanaf 1 juli kunt u daar reageren op plannen van de gemeente in uw wijk of buurt. U kunt er nu al uw idee plaatsen.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
Hup
Neerbosscheweg 202
Wegens de verbouwingen in de omgeving die nog een tijd gaan duren is het vrij lastig om de honden in de omgeving uit te laten. Er zijn hier 175 woningen in dit complex waarvan zeker 15 honden. Omdat veel open ligt en heel veel afgezet is. Word het vrij lastig gemaakt om de honden uit te laten. Nu worden ze in gemeente plantsoenen uitgelaten wat voor overlast zorgt. Er is te weinig ruimte. Vandaar ook mijn vraag om te kijken naar een HUP honden uitlaatplaats. Het liefste bij het goffert station of voor het NXP gebouw. Kijkend naar de toekomst dat hier nog veel meer woningen bij zullen komen lijkt het me verstandig dit idee in overweging te nemen.
Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn en of dit eventueel meegenomen word in het kernteam.
Met vriendelijke groet,
Merel Ravenstijn
Feedback van de gemeente
Romé Kraaikamp
11 maanden geleden
Beste bewoners,
De Winkelsteeg is de komende jaren volop in ontwikkeling en er wordt veel bijgebouwd. Er komen zeker voorzieningen voor honden. De projectontwikkelaars laten dit zoveel mogelijk gelijk lopen met het realiseren van de woonruimtes. Voor nu is nog niet concreet aan te geven waar de voorzieningen komen. Zodra hier meer duidelijkheid over is wordt dit gecommuniceerd met de bewoners.
Romé Kraaikamp
11 maanden geleden
Beste Merel,
Bedankt voor jouw betrokkenheid bij de wijk. Ik bespreek het idee intern en kom er later via deze pagina op terug.