MijnWijkplan verhuist binnenkort naar het nieuwe platform Onze Stad. Vanaf 1 juli kunt u daar reageren op plannen van de gemeente in uw wijk of buurt. U kunt er nu al uw idee plaatsen.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
Het zou heel fijn zijn als er een goed fietspad zou komen tussen de O.C. Huismanstraat en de Oostkanaaldijk. Op die manier wordt de wijk Neerbosch-Oost beter verbonden met andere wijken (o.a. de nieuwe wijk Winkelsteeg). Liefst met goede verlichting, zodat iedereen zich veilig kan voelen.
Nu fietsen veel mensen al over het voetpad op die plek, maar dat is natuurlijk geen volwaardig fietspad (er liggen tegels los en een gedeelte is onverhard).
Feedback van de gemeente
Romé Kraaikamp
9 maanden geleden
Beste bewoner,
Bedankt voor uw betrokkenheid bij de wijk. Dit idee betreft geen participatie. De inhoudelijke adviseur zal daarom via de mail contact met u opnemen. Het idee wordt verplaatst naar het archief.