MijnWijkplan verhuist binnenkort naar het nieuwe platform Onze Stad. Vanaf 1 juli kunt u daar reageren op plannen van de gemeente in uw wijk of buurt. U kunt er nu al uw idee plaatsen.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
De kwaliteit van dit plantsoen laat te wensen over. De gemeente wil in overleg met omwonenden bespreken hoe dit plantsoen opgeknapt kan worden.
Feedback van de gemeente
general.deleted user
8 jaar geleden
Er is met omwonenden overeenstemming over het opknappen van het plantsoen Moerbeistraat. Uitvoering vindt plaats in het najaar 2017. Bewoners hebben meegedacht met plannen omtrent opknap, maar vervullen geen rol in het beheer / onderhoud. 21-08-2017 JS
general.deleted user
9 jaar geleden
Plannetje gemaakt door gemeente en is verstuurd naar omwonenden. Reacties hierop moeten vóór 20 maart binnen zijn. Uitvoering is gepland najaar 2017. 13-03-2017 JS
general.deleted user
9 jaar geleden
Gisteravond 4 enthousiaste bewoners ontvangen die ideeën hebben aangeleverd voor het opknappen van dit plantsoen. Met elkaar afgesproken dat gemeente komt met een voorstel waarin de wensen zoveel als mogelijk verwerkt worden. Omwonenden willen meer 'gebruiks'groen in plaats van 'kijk'groen, meer kleur en vlinders en extra boompjes.
general.deleted user
9 jaar geleden
Er is een avond voor de omwonenden gepland over opknap plantsoen Moerbeistraat op dinsdag 29 november van 19.00 - 20.15 uur in De Ark van Oost, Cipresstraat 154. U bent van harte welkom!