MijnWijkplan verhuist binnenkort naar het nieuwe platform Onze Stad. Vanaf 1 juli kunt u daar reageren op plannen van de gemeente in uw wijk of buurt. U kunt er nu al uw idee plaatsen.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
Op woensdag 9 april 2025 zijn wij in gesprek gegaan met buurtbewoners over de nieuwe invulling van de speelplek aan de Okapistraat. Alle informatie hebben we verzameld en vertaald in drie passende opties voor de speelplek. Tot 6 juni kon u stemmen op de favoriet. Dit was overduidelijk optie 2.
De speeltoestellen zijn inmiddels besteld. Als alles volgens planning verloop is is de speelplek eind augustus klaar.
Wij wensen de kinderen uit de buurt alvast. veel speelplezier
Feedback van de gemeente
Reacties
Trinh Vo
Deelnemer
't Acker
1 jaar geleden
Wij stemmen ook voor optie 2, mooi voor alle leeftijden. Hiernaast ook uitdagend.
Stefanie Vervoort
Deelnemer
1 jaar geleden
Optie 2 lijkt me de meest uitdagende en leuke speeltuin
loes deenik
Deelnemer
1 jaar geleden
wij stemmen voor optie 2. Mooi dat u zo de voorkeuren heeft uitgewerkt en alles pas
Lieke van Nes
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2. Speels ontwerp. Aantrekkelijk en vrolijk met die kleuren.
Harm Pieters
1 jaar geleden
Wij vinden optie 2 het leukst, omdat de kleuren mooi zijn en omdat het leuk is voor kinderen van alle leeftijden.
Michel Verheijden
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2. Duidelijke voorkeur van allebei de kinderen (4 en 6)
M Linden
Deelnemer
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2.
We waarderen het dat we mogen meedenken en dat de opties zo mooi zijn uitgewerkt.
Barbara Kamp
Deelnemer
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2.
Deze optie biedt uitdaging voor kinderen van diverse leeftijden en dat vinden we heel leuk en belangrijk!
Palmyre Oomen
Deelnemer
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2.
Die versie biedt naar ons idee de meest gevarieerde mogelijkheden.
Feike Keereweer
Deelnemer
1 jaar geleden
Ik stem voor optie 2
Cathelijne Linders
Deelnemer
't Acker
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2. Leuk voor kinderen van alle leeftijden! Mooi dat alles zo past!
Maike Diemel
Deelnemer
1 jaar geleden
Wij stemmen voor optie 2. Dit ontwerp bereikt denken we een grotere (met name ook oudere) leeftijdsgroep dan het houten ontwerp. Er spelen nu ook oudere kinderen in de speeltuin en we hopen dat dat op deze manier in stand kan blijven!