MijnWijkplan verhuist binnenkort naar het nieuwe platform Onze Stad. Vanaf 1 juli kunt u daar reageren op plannen van de gemeente in uw wijk of buurt. U kunt er nu al uw idee plaatsen.
Door de verhuizing kunt u van 15 juni tot 1 juli niet reageren op plannen van de gemeente. Wilt u in deze periode toch reageren? Neem contact op met uw vaste contactpersoon. Als dit niet lukt, bel naar 14 024 of mail naar onzestad@nijmegen.nl.
Meer Groen in ons plantsoen
Ik heb een wens namens de bewoners van de Edisonstraat nummer 1 tot en met nummer 15 om het plantsoentje tusen de Archimedesstraat en de Edisonstraat beter op te knappen. Afgelopen voorjaar heeft de gemeente 8 nieuwe boompjes aangeplant op de plaats van de zieke Iepen die verwijderd zijn. Er is ons beloofd dat het plantsoen in het najaar 2017 zou worden opgeknapt. Tot op heden is dit niet gebeurd. Er zitten nu grote gaten in de struiken en het geheel ziet er verwaarloosd uit. De autolampen van auto's die komen uit de Buijs Ballotstraat schijnen recht de woonkamers in van huis nummer 11 en 9.
Feedback van de gemeente
Inge van den Hoogen
8 jaar geleden
Dit voorjaar worden de gaten weer gevuld met nieuwe beplanting. Exacte data zijn nog niet bekend.