Profilering van startende ondernemers

In samenwerking met StartUp Nijmegen wordt startende ondernemers een podium geboden. StartUp zet zich in voor startende ondernemers en heeft aangegeven zich ook te willen inzetten voor de profilering, bijvoorbeeld door een marktkraam op de weekmarkt. Deze inzending haalde de top 5 bij “Cadeau voor de binnenstad”.

Profileren van ondernemers: kansen voor de winkel en horeca van de toekomst
Online en offline zichtbaarheid van ondernemers in de binnenstad vergroot het potentieel publiek en hiermee de omzet. De huidige online mogelijkheden bieden veel ondernemers kansen maar vormen voor sommige ondernemers ook een risico. Winkel- en horecaconcepten veranderen door het tempo van de technologische ontwikkelingen razendsnel. Ondanks de enorme opkomst van online verkoop en webshops blijft de ontmoeting en beleving ontzettend belangrijk voor veel klanten. In het actieplan zetten we daarom in op het online én offline zichtbaar maken van de ondernemers.

Initiatiefnemer
Deelnemers

Er zijn nog geen deelnemers

Feedback van de gemeente

Reacties

Gepromoveerd naar In uitwerking op 13-04-2021
Idee is ingestuurd op 07-04-2021