Ondernemer van de maand

In samenwerking met het Huis voor de Binnenstad wordt elke maand een ondernemer die zich inzet voor de binnenstad (bijvoorbeeld op gebied van samenwerking of duurzaamheid) in het zonnetje gezet. Hiervoor wordt een campagne opgezet, waarbij gebruik gemaakt wordt van online en offline.

Profileren van ondernemers: kansen voor de winkel en horeca van de toekomst
Online en offline zichtbaarheid van ondernemers in de binnenstad vergroot het potentieel publiek en hiermee de omzet. De huidige online mogelijkheden bieden veel ondernemers kansen maar vormen voor sommige ondernemers ook een risico. Winkel- en horecaconcepten veranderen door het tempo van de technologische ontwikkelingen razendsnel. Ondanks de enorme opkomst van online verkoop en webshops blijft de ontmoeting en beleving ontzettend belangrijk voor veel klanten. In het actieplan zetten we daarom in op het online én offline zichtbaar maken van de ondernemers.

Initiatiefnemer
Deelnemers

Er zijn nog geen deelnemers

Feedback van de gemeente

Reacties

Gepromoveerd naar In uitwerking op 13-04-2021
Idee is ingestuurd op 07-04-2021